Predicting lower secondary school students' intrinsic motivation in science learning: the role of context and teaching-learning approaches
Vaata Vaata

Kättesaadav autoriseeritud töökohal Eesti Rahvusraamatukogus, Eesti Kirjandusmuuseumi Arhiivraamatukogus, Tallinna Tehnikaülikooli Raamatukogus, Tartu Ülikooli Raamatukogus ja Tallinna Ülikooli Akadeemilises Raamatukogus

Ei ole kättesaadav Eesti Rahvusraamatukogu sisevõrgus

Ei ole kättesaadav välisvõrgus

Predicting lower secondary school students' intrinsic motivation in science learning: the role of context and teaching-learning approaches

tehnilised andmed

Kirjastaja:
Tartu Ülikooli Kirjastus
Ilmumisaeg:
Keel:
inglise
Deposiitor:
Tartu Ülikooli Kirjastus
Laad:
raamat
Autoriõigusega kaitstud
ESTER
b55768295
ISBN
9789916273395 (pdf)

Püsilink: http://www.digar.ee/id/nlib-digar:989540

Märksõnad

VAATA VEEL