Do yellow price tags matter to consumers? : the relationship between the presentation of the price and the reference price ; 75 (Working paper series [Tartu Ülikool, majandusteaduskond])

Laadi alla

Alla laetud 3108 korda

Kättesaadav autoriseeritud töökohal Eesti Rahvusraamatukogus, Eesti Kirjandusmuuseumi Arhiivraamatukogus, Tallinna Tehnikaülikooli Raamatukogus, Tartu Ülikooli Raamatukogus ja Tallinna Ülikooli Akadeemilises Raamatukogus

Kättesaadav Eesti Rahvusraamatukogu sisevõrgus

Kättesaadav välisvõrgus

PDF

Laadi alla

Do yellow price tags matter to consumers? : the relationship between the presentation of the price and the reference price ; 75 (Working paper series [Tartu Ülikool, majandusteaduskond])

tehnilised andmed

Kirjastaja:
Tartu Ülikool
Ilmumisaeg:
Keel:
inglise
Deposiitor:
Tartu Ülikool
Kasutusmärge:
http://www.mtk.ut.ee/orb.aw/class=file/action=preview/id=834617/Febawb75.pdf
Laad:
raamat
Autoriõigusega kaitstud
ESTER
b26119110
ISBN
978-9985-4-0642-7
ISBN
978-9985-4-0642-7

Püsilink: http://www.digar.ee/id/nlib-digar:61764

Märksõnad

VAATA VEEL