EVS-ISO 10004:2013 Kvaliteedijuhtimine : kliendi rahulolu. Juhised kliendi rahulolu seireks ja mõõtmiseks = Quality management : customer satisfaction.  Guidelines for monitoring and measuring (ISO 10004:2012)
Vaata Vaata

Kättesaadav autoriseeritud töökohal Eesti Rahvusraamatukogus, Eesti Kirjandusmuuseumi Arhiivraamatukogus, Tallinna Tehnikaülikooli Raamatukogus, Tartu Ülikooli Raamatukogus ja Tallinna Ülikooli Akadeemilises Raamatukogus

Ei ole kättesaadav Eesti Rahvusraamatukogu sisevõrgus

Ei ole kättesaadav välisvõrgus

EVS-ISO 10004:2013 Kvaliteedijuhtimine : kliendi rahulolu. Juhised kliendi rahulolu seireks ja mõõtmiseks = Quality management : customer satisfaction. Guidelines for monitoring and measuring (ISO 10004:2012)

tehnilised andmed

Kirjastaja:
Eesti Standardikeskus
Ilmumisaeg:
Keel:
inglise, eesti
Deposiitor:
Eesti Standardikeskus
Laad:
standard
Autoriõigusega kaitstud
ESTER
b44455550

Püsilink: http://www.digar.ee/id/nlib-digar:213505

Märksõnad

VAATA VEEL