EVS-ISO 10002:2015 Kvaliteedijuhtimine : kliendirahulolu. Juhised kaebuste käsitlemiseks organisatsioonides = Quality management : customer satisfaction. Guidelines for complaints handing in organizations (ISO 10002:2014)
Vaata Vaata

Kättesaadav autoriseeritud töökohal Eesti Rahvusraamatukogus, Eesti Kirjandusmuuseumi Arhiivraamatukogus, Tallinna Tehnikaülikooli Raamatukogus, Tartu Ülikooli Raamatukogus ja Tallinna Ülikooli Akadeemilises Raamatukogus

Ei ole kättesaadav Eesti Rahvusraamatukogu sisevõrgus

Ei ole kättesaadav välisvõrgus

EVS-ISO 10002:2015 Kvaliteedijuhtimine : kliendirahulolu. Juhised kaebuste käsitlemiseks organisatsioonides = Quality management : customer satisfaction. Guidelines for complaints handing in organizations (ISO 10002:2014)

tehnilised andmed

Kirjastaja:
Standardikeskus
Ilmumisaeg:
Keel:
inglise, eesti
Deposiitor:
Eesti Standardikeskus
Laad:
standard
Autoriõigusega kaitstud
ESTER
b46045612

Püsilink: http://www.digar.ee/id/nlib-digar:284478

Märksõnad

VAATA VEEL