Service quality - main conceptualizations and critique ; 23 (Working paper series [Tartu Ülikool, majandusteaduskond])

Laadi alla

Alla laetud 1551 korda

Kättesaadav autoriseeritud töökohal Eesti Rahvusraamatukogus, Eesti Kirjandusmuuseumi Arhiivraamatukogus, Tallinna Tehnikaülikooli Raamatukogus, Tartu Ülikooli Raamatukogus ja Tallinna Ülikooli Akadeemilises Raamatukogus

Kättesaadav Eesti Rahvusraamatukogu sisevõrgus

Kättesaadav välisvõrgus

PDF

Laadi alla

Service quality - main conceptualizations and critique ; 23 (Working paper series [Tartu Ülikool, majandusteaduskond])

tehnilised andmed

Kirjastaja:
Tartu Ülikool
Ilmumisaeg:
Keel:
inglise
Deposiitor:
Tartu Ülikool
Laad:
raamat
Autoriõigusega kaitstud
ESTER
b19404396

Püsilink: http://www.digar.ee/id/nlib-digar:11311

Märksõnad

VAATA VEEL