The role of consumer culture in the formation of national identity in the post-Soviet region. Evidence from Estonia and Ukraine
Vaata Vaata

Alla laetud 1297 korda

Kättesaadav autoriseeritud töökohal Eesti Rahvusraamatukogus, Eesti Kirjandusmuuseumi Arhiivraamatukogus, Tallinna Tehnikaülikooli Raamatukogus, Tartu Ülikooli Raamatukogus ja Tallinna Ülikooli Akadeemilises Raamatukogus

Kättesaadav Eesti Rahvusraamatukogu sisevõrgus

Kättesaadav välisvõrgus

The role of consumer culture in the formation of national identity in the post-Soviet region. Evidence from Estonia and Ukraine

tehnilised andmed

Kirjastaja:
Tallinna Ülikool
Ilmumisaeg:
Keel:
inglise
Deposiitor:
Tallinna Ülikool
Laad:
raamat
Autoriõigusega kaitstud
ESTER
b46590109
ISBN
978-9949-29-316-2

Püsilink: http://www.digar.ee/id/nlib-digar:312796

Märksõnad

VAATA VEEL