Available at the authorised workplace in the National Library of Estonia, Archival Library of the Estonian Literary Museum, Tallinn University of Technology Library, University of Tartu Library and Academic Library of Tallinn University
Access restricted in the network of the National Library of Estonia
Access restricted in public network
EVS-ISO 10002:2019 Kvaliteedijuhtimine : kliendirahulolu. Juhised kaebuste käsitlemiseks organisatsioonides = Quality management : customer satisfaction. Guidelines for complaints handing in organizations (ISO 10002:2018, identical)
Eesti Standardikeskus, TJO Konsultatsioonid (osaühing)
Estonian human development report ; 1998Eesti Koostöö Kogu, Ühiskondliku Leppe Sihtasutus, Tallinna Pedagoogikaülikool. Rahvusvaheliste ja Sotsiaaluuringute Instituut, Ühinenud Rahvaste Organisatsioon. Arenguprogramm
Health in the Baltic countries ; 2001Tervise Arengu Instituut, Eesti Meditsiinistatistika Büroo, Eesti. Sotsiaalministeerium.Statistika- ja analüüsi osakond, Centre for Disease Prevention and Control of Latvia, Lithuanian Health Information Centre