EVS-ISO 10002:2005 Kvaliteedijuhtimine. Kliendirahulolu : juhised kaebuste käsitlemiseks organistsioonides = Quality management. Customer satisfaction : guidelines for complaints handing in organizations
Vaata Vaata

Kättesaadav autoriseeritud töökohal Eesti Rahvusraamatukogus, Eesti Kirjandusmuuseumi Arhiivraamatukogus, Tallinna Tehnikaülikooli Raamatukogus, Tartu Ülikooli Raamatukogus ja Tallinna Ülikooli Akadeemilises Raamatukogus

Ei ole kättesaadav Eesti Rahvusraamatukogu sisevõrgus

Ei ole kättesaadav välisvõrgus

EVS-ISO 10002:2005 Kvaliteedijuhtimine. Kliendirahulolu : juhised kaebuste käsitlemiseks organistsioonides = Quality management. Customer satisfaction : guidelines for complaints handing in organizations

tehnilised andmed

Kirjastaja:
Eesti Standardikeskus
Ilmumisaeg:
Keel:
inglise, eesti
Deposiitor:
Eesti Standardikeskus
Laad:
standard
Autoriõigusega kaitstud
ESTER
b20499279

Püsilink: http://www.digar.ee/id/nlib-digar:213503

Märksõnad

VAATA VEEL